.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستورالعمل نقل و انتقالات فرهنگيان در سال تحصيلي 89 ـ88

دستورالعمل نقل و انتقالات فرهنگيان در سال تحصيلي 89 ـ 88 براي رفع كمبود و توازن نيروي انساني مناطق آموزشي و ايجاد زمينه مساعد براي استفاده بهينه از نيروي انساني آموزش و پرورش ابلاغ شد.

به گزارش ايسنا تمامي مشمولان طرح طبقه بندي مشاغل معلمان كه متقاضي انتقال از استاني به استان ديگر هستند (اعم از آموزگار دبير مشاور هنرآموز مربي امور تربيتي مدرس و غيره ) و همچنين متصديان آزمايشگاه و مشاغل امور دفتري كتابدار مراقب سلامت (مربيان بهداشت مدارس ) و كاركنان مدارس استثنايي (آموزشي و اداري مطابق جداول نياز و عدم نياز) بايد نسبت به دريافت فرم هاي انتقال از طريق اداره كل امور اداري سازمان آموزش و پرورش استان اقدام كنند.
فراهم شده است . www.Tehranedu.ir دريافت رايانه اي فرم نقل و انتقال براي فرهنگيان تهراني از طريق سامانه اينترنتي
در دستورالعمل نقل و انتقالات فرهنگيان در سال تحصيلي 89 ـ88 كه توسط معاونت برنامه ريزي و توسعه مديريت آموزش و پرورش به سازمان هاي آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شده آمده است : ضوابط و مقررات عمومي متقاضيان انتقال در ابتدا سابقه اشتغال و دارا بودن حكم استخدام رسمي يا پيماني با حداقل پنج سال سابقه اشتغال تمام وقت در آموزش و پرورش تا پايان آذر ماه 88 است .
بر اساس اين بخشنامه انتقال به كلان شهرهاي تهران اصفهان شيراز مشهد و تبريز در كليه رشته ها ممنوع است و انتقال نيروهاي حق التدريس كاركنان قراردادي و افراد داراي طرح و تعهد خاص منطقه اي نيز بر اساس اين شيوه نامه امكان پذير نيست .
در ادامه اين دستورالعمل آمده است : مراجعه نكردن افراد خواهان انتقال به محل هاي تعيين شده پس از اعلام نتيجه غيبت تلقي مي شود و ضمن ممانعت از پرداخت حقوق و مزايا با اين افراد برابر مقررات رفتار خواهد شد.
همچنين متقاضياني كه در سال هاي تحصيلي 86 ـ85 87 ـ 86 و يا 87 ـ88 از كلان شهرها خارج شده اند نمي توانند نسبت به تكميل فرم هاي انتقال به ساير شهرها (به جز كلان شهرها) اقدام كنند.
موارد استثنا اين بخشنامه نيز اين گونه اعلام شده است : همسران جانبازان در صورت تغيير محل اشتغال آن ها با ارائه تائيديه از مراجع ذي صلاح آزادگان و همسران آن ها با ارائه مدارك و مستندات تاييد شده از سوي بنياد شهيد جانبازان 25 درصد به بالا پدر و مادر و فرزند شهيد با ارائه مستندات شخص فرهنگي كه بيماري صعب العلاج همسر يا فرزندش مانع از انجام وظيفه قانوني وي مي شود همكار فرهنگي داراي فرزند معلول جسمي و ذهني و زنان فرهنگي كه داراي همسر نظامي يا انتظامي هستند و مجبور به تبعيت از انتقال اجباري همسرشان هستند جزو موارد استثناي اين دستورالعمل محسوب مي شوند.
ضمنا بر اساس دستورالعمل نقل و انتقالات فرهنگيان در سال تحصيلي 88 ـ89 زوجه فرهنگي متقاضي به محل خدمت زوج فرهنگي بايد نسبت به تكميل فرم تقاضاي انتقال رايانه اي خود به صورت عادي اقدام كند و در صورت موافقت نشدن با انتقال آن ها موارد ذيل حداكثر تا پنجم مرداد ماه اعمال خواهد شد :
در صورتي كه نتيجه نقل و انتقال عادي زوجين فرهنگي منجر به موافقت با انتقال زوج و زوجه نشود موضوع انتقال « كان لم يكن » تلقي خواهد شد.
زوجات فرهنگي كه همسرانشان در تهران اشتغال دائمي دارند در صورت ارائه درخواست به صورت موقت به شهرستان هاي استان تهران منتقل مي شوند.
زوجات فرهنگي كه متقاضي انتقال از يك استان به استان محل خدمت همسرشان هستند در صورت موافقت سازمان آموزش و پرورش استان مقصد و به شرط نياز به نيرو در دوره تحصيلي به حسب جنس و تخصص به صورت موقت منتقل مي شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 تير 1388
اين سوال را از كساني كه در تهران نشسته اند و براي ديگران تصميم ميگيرند دارم كه يك خانم داراي همسر وفرزند كه دوران مناطق محروم را هم گذرانيده وداراي11 سال سابقه ميباشد چگونه ميتواند هر روز ازشهر خود به شهر ديگررفت و آمد كندفقط به جرم اينكه يك سال ازكلانشهر خارج شده و بدليل مشكلات بوجود آمده مجبور به برگشت شده (بدليل اينكه برگشتش به كلان شهر ممنوع ميباشد وبايد شهر ديگري را انتخاب كند)
نا شناس 18 تير 1388
اين سوال را از كساني كه در تهران نشسته اند و براي ديگران تصميم ميگيرند دارم كه يك خانم داراي همسر وفرزند كه دوران مناطق محروم را هم گذرانيده وداراي11 سال سابقه ميباشد چگونه ميتواند هر روز ازشهر خود به شهر ديگررفت و آمد كندفقط به جرم اينكه يك سال ازكلانشهر خارج شده و بدليل مشكلات بوجود آمده مجبور به برگشت شده (بدليل اينكه برگشتش به كلان شهر ممنوع ميباشد وبايد شهر ديگري را انتخاب كند)
ش.ش 18 تير 1388
15سال پيش بعلت بيماري مادر همسرم از تهران به شهرري منتقل شدم. بهشكر خدا بعداز عمل جراحي حال ايشان خوب شد. حال كه مادر خودم بيمار است و سكته مغزي نموده و نياز به مراغبت شديد دارند نميتوانم به تهران منتقل شوم شما بگوييد چه كنم؟
manzar 19 تير 1388
ما كه 12 سال از خانه خود دور هستيم چه گناهي كرديم كه هرروز بايد توي راه رفت و آمد كنيم
نا شناس 22 مرداد 1388
من و همسرم زوج فرهنگی ساکن در استان لرستان هستیم و 10 سال است که متقاضی انتقال به مازندران میباشیم ام بدلیل نداشتن پارتی تاکنون موفق نشده ایم ظاهرا" خداوند هم در مقابل پارتی بازی بندگان ....
نجوا 25 مرداد 1388
با سلام. چگونه می توانم از نتایج نقل وانتقال خارج استانی به تهران مطلع شوم؟ لطفا" مرا راهنمایی نموده و از سردرگمی نجات دهید. با تشکر
نا شناس 27 شهريور 1388
به فكرپارتي باشيد
نا شناس 28 فروردين 1389
فرم نقل وانتقال فرهنگیان در سال 89 برای محاسبه امتیاز بر روی سایت قرار دهید
نا شناس 8 ارديبهشت 1389
به نظر شما گناه خانم هايي كه به بدليل ماموريت كاري و انتقال‌ همسرانشان به ساير شهرستان ها به ناچار و به تبعيت از همسر يكي دو سال است كه از كلانشهرها خارج شده اند و حالا بدليل اتمام ماموريت كاري همسرانشان بايستي به شهر خود بازگردند ولي نمي ـوانند چيست؟ آيا مسوولين وزارت آموزش و پرورش براي اين دسته از افرادچاره‌اي انديشيده اند؟
سیده مریم حسینی 15 ارديبهشت 1389
باسلام : ازسال 1370تاکنون در یک شهرازاستان برای اشتغال رفت آمد میکنم وهر ساله فرم تقاضای انتقال به مرکزاستان تنظیم می کنم ولی تاحالا موفق نشده ام. لطفا چاره اندیشی فرمایید تابلکه بعد از 20 سال فرجی حاصل شود ومن به محل بومی خودم منتقل شوم ودیگر هرروز 50کیلومتر مسافت را رفت آمد نکنم متشکرم.
سحر مکوندی 19 ارديبهشت 1389
محل خدمت من استان خوزستان شهرستان سوسنگرده.3ساله ازدواج کردم و چون همسرم دانشجوی دکتری کامپیوتر دانشگاه شریفه من به تبعیت از ایشان ساکن تهران هستم.باور کردنی نیست ولی بنده 3ساله هر هفته از تهران به سوسنگرد در حال تردد هستم و باانتقالی من موافقت نمیشه.زندگی من داره متلاشی میشه ولی مسئولان بی تفاوتند و ظاهراً فقط پارتی دار ها حق زندگی دارند.شما میتونید جوابی به من بدید؟
نا شناس 21 ارديبهشت 1389
با سلام
من بعد از 12 سال سابقه خدمت نمی دانم تا چند سال دیگر باید هر روز صبح 115 کیلومتر فاصله را در طول جاده ای وحشتناک و پر از تصادف طی کنم ! خدایا تو مارا نجات بده .
نسترن 20 خرداد 1389
من با داشتن 17 سال سابقه خدمت چه گناهی کردهیم که باید هر روز داخل این را ه طولانی رفت و آمد کنیم فقط بخاطر اینکه پارتی نداریم خدا را شکر پارتی ما خداست و خدای جای حق نشسته است
ناهيد 15 تير 1389
باسلام فقط حرفها وقولهايي كه ميدهيد بيشتر عمل كنيد دررابطه با حرفهايي
كه زده ايد هيچگونه عملي انجام نشده است مخصوصا استان مركزي شهرستان محلات خيلي اذيت مي كنند.
مسعود 15 ارديبهشت 1390
من با 22 سال سابقهو زوج فرهنگی ÷ارسال خانمم منتقل شدبه زاهدان ولی من نشدم امسال هر روز باید 300 کیلومتر راه رفت و برگشت رو طی کنم واقعا این بی عدالتی نیست که ÷ارسال نیروی جدید گرفتن و اونا رو به شهرهایی مثل زاهدان دادن ولی ما هیچی . متاسفانه کسی به مشکلم رسیدگی نکرد
نا شناس 15 ارديبهشت 1393
من همسرم تهران خودم زنجانم اخه گناهم چیه که معلم شدم و بایئ این همه مشکلات رو تحمل کنم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.